måndag 10 januari 2011

Kalas

Näe, det bidde varken partyhattar eller korv :( Vad bidde det då då? Det bidde trevligt i alla fall :)

Startade kvällen med msn-förfest med Jocke :D Tre partier ms-röj (vinst 2-1 ;) ) och 2 groggar senare traskade jag iväg mot Anna -bara en timme sen... Men jag kunde ju inte bara låta Jocke vinna hursom!
0-1, måste ju i alla fall försöka reducera
Ja och 1-1 går ju inte, man måste ju ha en vinnare...
Det fick ta lite tid :)

Till Anna hade jag köpt ett kilo mjöl -jag tror hon blev glad! :)

Här i Karlstad i det "gäng" jag umgås med en del så kör de mest "pratfester". Lite annorlunda mot vad jag är van vid. Brukar ju antingen vara något spel eller tävling i fokus -ja eller musiken, men här ska man prata, prata och prata och motivera varför man säger vad man säger också. Hua... Kanske vänjer mig... Jag vill ju mest prata skit utan att behöva tänka så mycket :) Mer flum och garv...

Hade med mig nya kameran och fotade lite (bilder här) -dock med många röda ögon som resultat :S Jag måste nog lära mig lite med inställningarna... Festen bjöd i alla fall på bland annat osynkad fådeldans... Läckert...


Innan det spårade ur och gick över till brottningsfest hade jag vett att gå hem... Börjar jag bli gammal?

Klarade i alla fall vadet mot min bror utan problem ytterligare en dag, första ordentliga festen dessutom :) Hurra för mig!!!

Sista bilden någon hjälpt mig att ta lägger jag inte upp... För jag tror jag kryssat i att min blogg inte ska innehålla barnförbudet material... :S

1 kommentar:

Lollo sa...

Sv: Jadu, det kan man fråga sig hur det kan bli! Hahahaha! Ändrat nu :)

Jag tycker att det var dumt av dig att kryssa i den där rutan! Vill ju se bilden ;)