onsdag 26 januari 2011

Fullspäckat schema

Oj oj, idag är det fullt upp (igen)!

Jobba kort dag så jag hinner iväg till Grums för att kolla upp mitt knä.
Spela match mot pojklaget.
Hem och vända och vidare på bio med fröken Nordin och dregla efter världens vackraste man -Johnny Depp för er som inte fattar det ;)

Bra att vi har en massör/tejpare/sjukgymnast (eller vad man ska kalla honom) som kan kika på våra skavanker. Tror jag kallar honom massören Sören. Det blir roligast så :)

Mins en cup i Tjällmo (massa massa år sen) där vi satt och spånade på Sören-namn.
Sabotören Sören
Charmören Sören
Frisören Sören
osv... Ja och de blev så klart bara sämre och sämre...

Men det bästa minnet från den cupen är när jag satte en straff på min bror :D :D :D Mycket viktigt!!! Länge sen jag påminnde honom om det... Kanske borde höra av mig... ;)

Har förövrigt börjat "mitt nya liv" :) Jag äter mat ordentligt! Har ett mål på hur mycket jag får äta på en dag -men det är absolut inget jag "måste följa", det viktiga är att jag faktiskt äter ordentlig mat, jag har varit så ofantligt dålig på det...  :S Tanken är att jag kanske kan bli lite piggare av det... Hoppas :)

2 kommentarer:

Sara sa...

Ofta så blir man mycket piggare av ordentlig mat :) Go Astrid :)

Ass sa...

Heja mig!!! :D