lördag 15 januari 2011

Translate

Fick detta mail från Oivind och kan konstatera att tjänsten som översätter hemsidor till andra språk kanske har lite att jobba på... 

"For en gangs skyld ba jeg om at google skulle oversette fra svensk til norsk. Her er resultatet:"


Min text "Ibland säger jag vad jag inte tycker bara för att jävlas..." har alltså blivit "Noen ganger sier jeg det jeg ikke liker bara å knulle..."

Hoppas det inte är många som försöker översätta min blogg från svenska till norska... :S

3 kommentarer:

Kristina sa...

Jag dööööööör! Fan vad du ärrolig Astrid! hahahaha!

Ass sa...

Typiskt... :S

:D

Sara sa...

Jo det är ju faktiskt motivationen som sviker. Trots att man verkligen inte vill se ut så här längre och man tycker att det borde vara nog med motivation. Skulle vara lättare om man hade någon som gjorde det med en. Typ Linus. Får börja pusha lite på honom så ska det nog gå bra med träning och annat :)