torsdag 31 maj 2012

Tält

Jag vet att jag redan har två tält... MEN... Jag har mina anledningar till att köpa ett till faktiskt :)

Mitt gamla stora tält är så fasligt jobbigt att sätta upp plus att det är pinnar som är ivägen överallt som man puttar på. Vattnet rinner inte av som det ska och dessutom är det så fasligt trångt vid ingången där man ska ha grejer.

Mitt andra tält är ett minitält som man bara kan sova i. Knappt att det går att byta om i utan att bryta ryggen :S

Det här nya, det är gigantiskt :) Ska vara lätt att sätta upp... Man kan stå i mitten! :-O Så kan man välja om man vill ha ett eller två sovrum :) Kanske ett sovrum och ett stort vardagsrum för regniga dagar?!


Så är det en extra liten utbyggnad för packning. Tror inte man behöver ha en tant stå och hålla i det, men annars får väl mamma ställa upp...


Köpte det på blocket så inte var det så dyrt heller. Tror det blir finfint till Millencolin och midsommar (till att börja med) :)

Nu vet jag inte helt varför jag ursäktar mig för er... Antar att jag bara vill stilla mitt egna samvete :)

P.S. Jag vet att det inte är fina färger... Men jag lär ju hitta det i alla fall :)

Inga kommentarer: