fredag 25 maj 2012

Inatt inatt...

Gick nerför tappen i trapphuset hemma, eller nja, jag ska vara helt ärlig så småstudsade jag -för jag var lite sen... Inte så sen att jag skulle komma för sent till jobbet, men så där sen att jag inte kunde gå i vanligt Astridtempo som jag brukar få så mycket skit för :P

I alla fall, när man kommer på första våningen så börjar man se ljuset som letar sig in på bottenplan. Nice! Solglasögonen på!

I öronen hade jag Millencolin - Come on, en mycket bra låt att starta dagen med!

Come on, come on, come on, we got to make a try...
And dream on, dream om drem on, it's easy as pie...
We got to make a try!
So please, come on!

Lite samma känsla som Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an! :D Nu kör vi!

Ja och ikväll ska vi köra! Det blir Pålsboda folkets park och Black Jack! Det kan väl bara bli bra?!? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att få ligga

Ass sa...

Jag gör inte sånt ;)