tisdag 22 maj 2012

Sista träningen(?)

Var ut till Grums idag för något som ser ut att ha varit den sista träningen för klubben. Det lutar väldigt starkt åt att jag inte kör vidare där till hösten. Känner inte suget längre och tycker det tar för mycket tid. Inte så att jag inte vill träna, men jag vill göra det när jag känner för det och inte ha uppbokade tider. Jag känner mig låst.

Har så mycket annat jag vill kunna vara med på och roligheter att åka iväg på och inte ha varje helg bokad hela tiden. Känns dock väldigt tråkigt att lämna klubben för jag önskar ju att de ska gå bra. Vet att de inte har jättegott om folk också... Så ja, jag har lite dåligt samvete mitt i det här beslutet :( Ja inte så att jag frälser laget med min närvaro då, men jag tillför nog en del, rutin inte minst ;) Finns ju en hel del sköna människor man kommer sakna också :(


Men jag är inte redo att satsa längre, så "enkelt" är det. Lite besviken är jag även på de i laget som säger att de vill satsa men som sen inte gör det...

Som idag till träningen dök 4 utespelare och 1 målvakt upp :( Surt! Typisk försäsong... Klart man inte går upp om man inte tränar ordentligt... Men faktiskt blev det en riktigt bra träning :) Mycket skott och det är ju roligt! Ja egentligen är det inte så att jag tycker det är tråkigt att spela/träna. Innebandy är ju bland det bästa som finns :) Det är bara det med tiden... Får se hur det blir till hösten. Korpen kanske? Eller hitta något lag lägre ner i divisionerna här i stan som inte har lika högra krav och tar mindre tid?

Får se... Time will tell -som det så fint heter... Lite nedstämd nu i alla fall :S

Inga kommentarer: