onsdag 16 maj 2012

5 kg sötnos

Det har ju anlänt ytterligare en Dunér i Grums och det var jag ju tvungen att åka och spana in! :) Tog med mig mor på ett besök nu på eftermiddagen.

Philip var som vanligt full av energi men kunde slita sig från sin bil en sväng för att öppna ett paket.


Vi spelade lite fotboll, men det verkade vara roligast att skjuta bollen ner för slänten så att jag fick springa och hämta bollen igen... Hmpf... ;)


Efter fotbollsmatchen var det dags för fika som Philip satt och suktade efter. Han berättade även om att hans pappa hade bakat allt och det var jättegott! Jag visste inte att det var Lars som bakade mina favoritkex: ballerinakexen!! :-O ;)


Så kom hon då ut en sväng, den gäspande 5-kilostjejen Sally :) Tyvärr var hon inte helt på humör så det blev bara en snabbtitt.


Mycket trevligt besök i alla fall :)

Inga kommentarer: