tisdag 22 maj 2012

Limma

Eftersom det "bara" var bågen som var av på solisarna så tänkte jag göra ett försök att limma ihop den med något superlim. Vet ni hur många olika sorter det finns eller? :-O

Stod och stirrade framför en hel hyllavdelning på Clas Ohlson. Alla hade något slags attribut "super", "mega" eller något sånt och den ena lät mer fantastisk än den andra. Men så hittade jag denna! Det är ju till och med bild på när de lagar en solglasögonbåge! :D


Det här måste ju bara gå bra tänkte jag! Väl hemma började jag limma, först utan större framgång. Det som skulle fastna på bara några sekunder tog några minuter... Ja och då hade ju jag hunnit bli ivrig och dragit på mer lim... Dessutom hade jag lyckats få på fingrarna och nästintill limmat ihop tumme och pekfinger :S

Vet ni hur svårt det är att få bort superlim? :S Jag fick ta fotfilen och fila bort det!

Så om det är någon gång jag borde utföra brott så är det väl nu?! Ja för jag lär inte ha några fingeravtryck kvar :P

Nu har jag i alla fall ett par för tillfället fungerande nya solisar igen :) Får se hur länge det här superlimmet klarar sig.

Inga kommentarer: