onsdag 16 maj 2012

Shoppat

Innan Grumsturen var jag och mor på shoppingrunda och det blev lite allt möjligt smått och gott.

Nya underlägg till köket! Har lärt mig en läxa av förra köpet och har nu köpt sådana som man lätt kan torka av och inte sådana där vävda som samlar på sig en massa bös :S


Bytte även ut den vita badrumsmattan. Har även här lärt mig en läxa: Skit syns fasligt tydligt på vitt... :S


Ja så köpte jag faktiskt nya toaborste! Visst är den fin?! ;)

För att undvika att upprepa helgens törstiga promenad köpte jag en vattenflaska med tillhörande bälte som man sätter runt midjan. Då blir det inte lika jobbigt att ha med sig vatten ut på promenaden. Klurade på om jag skulle köpa sånt med flera småflaskor men det kändes som omständigt och pilligt... :S Jag tror det här blir bättre!


Jag vet ju att jag egentligen har köpstopp på randigt... Men det var så trevliga färger... Jag kunde inte låta bli... Förlåt...


Sist men inte minst blev det ett par nya solisar. Ja, nu kanske den uppmärksamma kan se att de är något lika mina andra par... Men jag har en bra ursäkt! De jag har i bilen verkar någon ha suttit på så de är helt skeva :S Så mitt andra gamla par får bli bilpar så kan jag ha de här annars!


Grönt är skönt! Nu är jag redo för sommaren! B-)

Inga kommentarer: