fredag 27 januari 2012

Lyhört

Allt pekar på att jag börjar bli gammal. Jag börjar störa mig ordentligt på mina grannar och deras ljud.

Okej, grannens flickvän som låter vid intima stunder är ju inte störig/stönig så väldans länge men nog hörs hon...

Pianoplinkandet som skär genom väggarna kan man kanske också stå ut med då det kan dövas ganska enkelt av tv eller musik.

Värre är det med grannen åt andra hållet när han har fest... Goddag baslåda och usel musiksmak! Hej på dig pubertalt allsångsvrål... Just nu spelas Eddie Medduzas Mera brännvin...

HÅLL TYST!!!

Jag försöker kolla på hockey här och vill inte behöva ha hörselskadevolym för att höra kommentatorerna...

Eller ja, nu suger ju visserligen kommentatorerna i den här matchen då. Ankan alltså...

Men ändå!


3 poäng blev det i alla fall :)

Nu: Hemnet och husjakt!

Inga kommentarer: