måndag 16 januari 2012

Hälga

Taco och tävling var det ja. Sammanstrålade med Grumsarna hemma hos Camilla där vi hackade och fräste.


Ju fler kockar desto bättre tacos?!


Blev inte helt otippat en trevlig och blöt tillställning :) Musikquiz och lite singstar innan vi begav oss vidare ut på stan. Dock var vi inte direkt snabba på att komma ut så det blev kö kö kö... Aja, jag är ju ändå inte så förtjust i att vara ute, så det gjorde mig inte alltför mycket :)

Söndagen började jag med att ligga och småslumra i soffan framför sport. En rätt vanlig söndag med andra ord :) Men sen hade Tobbe lurat med mig på bio. Tinker, tailor, soldier, spy skulle ses. Oturligt nog i salong 4. Salong 4 har inga sköna stolar och inte plats för benen... De började domna efter en kvart :S

Jag tror att filmen var bra, men att det var något jag inte riktigt helt förstod... Men jag kan inte säga riktigt vad... Inte biovärd med andra ord... Hade hellre sett Lejonkungen i 3D men det lyckades jag inte övertala honom till... Nästa gång! ;)

Avslutade kvällen med att kolla på Sveriges första match i em i handboll och sen ett riktigt fotbollsderby: Milan-Inter. Dock slocknade vi båda i sofforna i andra halvlek. Jag tycker man sover så mycket mer avslappnat och bättre ihop med någon i soffan. Ja alltså inte så att jag behöver sova med/på någon (även om det självklart är mysigt) men bara att ha någon så där i rummet tycker jag om. Kanske jag borde skaffa mig en sovkompis?! :)

Inga kommentarer: