tisdag 1 september 2009

Pissdag

Okej, jag kanske borde tänkt mig för igår och lagt mig lite tidigare så hade jag inte varit lika grinig idag men det här blev verkligen en riktigt skitdag! Usch!

Till och började med kom jag till jobbet och möttes av massa "sparade" saker från mina kära kollegor från igår. Så vad är meningen med att vara ledig när man får göra allt dagen efter istället? Dessutom hade det utlovats om flera saker att "det kommer vara Astrids prio på förmiddagen"... Jaha!!! Kanske hade varit bra att kolla det med mig? Eller i alla fall berätta det för mig?! Satt verkligen i skiten och projektledarna härjade och gnällde -jag kan inte trolla och fick ingen hjälp... Irritationen växte... På alla håll...

Då när man behöver lite flyt så la systemet av.... Jaha... Då satt man stirrandes och kunde inte göra något... Hurra!!!

Dessutom så har IT flyttat våra mappar med sparade filer och lyckats tappa bort en del :S Så då tog det extra lång tid att lokalisera backuper och liknande... Åhhh, frustration!!!

Men nejdå, inte slut med det... Utan när jag då ska göra mina leveranser och jämför med förra månadens del ser jag att det är levererat fel på flera när jag var på semester så då måste det först rättas till... Suck och stön och bök...

Snörvlig, sliten och hängig är jag också... Men jag vägrar vara sjuk för innebandy är det enda som kan rädda den här dagen nu! Mot träningen!

P.S. Tur att jag är så jäkla bra och felfri ;) D.S.

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

vilken underbar dag hörru...