onsdag 23 september 2009

Ont ska det göra!

Lika svårt som jag hade att ta mig ur sängen imorse hade jag att ta mig ur soffan nu på kvällen för att ta mig till träningen. Det är ju så skönt att sova... Har blivit en riktig tröttis -har det med hösten att göra?

Hård träning idag i alla fall :) Ja inte så att det var tufft tempo men det gjorde ont. Åkte i golvet, skrapade armbågen och knät, täckte skott med fotknölarna (det är inge skönt, dagens tips är att försöka undvika detta). Men det ska kännas att man tränar så jag var nöjd. Riktigt sugen på match nu... Kan serien aldrig dra igång?!

Men det viktigaste: Nya klubban och jag har startat en romans. Tror det kan leda till något vackert ;)

Kvällens negativa: Jag glömde helt bort förra veckans tips om vilken sorts trosor man bör undvika på träning :S

Inga kommentarer: