torsdag 10 september 2009

Ingen karaktär

"Jag behövde ju ta ut pengar till vinlotteriet imorgon. Skönare att ha det gjort än att behöva göra det imorgon bitti."

"Skönt att komma ut lite på kvällen, även om det är i bil."

"Hade bara en burk kattmat kvar"

Hmm... Nej jag har ingen bra ursäkt! Jag åkte till affären klockan 21 bara för att köpa choklad... :S

Men det var jag värd! Torsdag, känner mig krasslig och så är det ju som sagt torsdag (det får räknas många gånger)... Då får man... Eller?!?

Nej inte ens det försvarar det jag gjorde -jag har dålig karaktär helt enkelt... Jag skulle ju inte... Typiskt... Men gott... Mmm!!!

Men man kan ju inte bara gå in i butiken och köpa bara en rulle center -Nejdå! Jag fick plocka på mig lite frukt (för att se nyttig ut), kattmat (för att verka omtänksam om min katt) och en serietidning (för att.... ehhh... för att det kommit en ny Pondus helt enkelt :D ) också så det inte skulle se alltför chokladdesperat ut :) Haha... Mycket bättre -eller hur?! :)

Jag är dålig...

Inga kommentarer: