torsdag 17 september 2009

Leveranser

Har fått två mycket trevliga leveranser idag :)

Den första var helt oväntad faktiskt -men mycket uppskattad :) Fick ett mess om att jag skulle gå och kolla i kylen på jobbet... Trots att det verkade mycket skumt gick jag iväg: och där låg dom! Två paket med svensk leverpastej! :D

Therese hade sett min leverpastejsefterlysning på facebook och skickade med två paket med en på mitt jobb som var i Karlstad och fixade med deras datorer! Gulligt värre! :D Så glad jag blev!

Andra var mer väntad -men inte mindre glad blev jag för den. Min nya älskling har kommit! :D Raw...

Kärlek direkt!

Det oväntade var dock att skaftet var ovalt... Det stod det inget om... Eller kanske semiovalt... Men det gör mig absolut ingenting :) Det blev nästan bättre pga det!

En drös med svettband följde också med i paketet :) Alla självklart redan provade och godkända! Alla mina gamla känns så stela nu :S

Bilden ville visst vara uppochner.. :S

2 kommentarer:

David sa...

Materialspelare!

Ass sa...

Jag kanske inte blir bättre -men jag ser i alla fall bättre ut ;)