söndag 20 september 2009

Distans

Det är jobbigt med distans när man vill finnas till hjälp för sina vänner :S Eller bara vill ha ett söndagssoffhäng...

Sen undrar jag: Hur svårt ska det vara att inkludera? Ja, och hur svårt är det att vara ärlig? Hmpf... Dags att ifrågasätta tror jag allt... Inte så att jag har så mycket att förlora på det... På krigsstigen...

"Helvete vad besviken jag blir"

En annan tanke: Är det dags för förändring snart kanske... Hmm...

Allt är inte bara elände dock :)
-Lisa och Pet planerer att komma hit -snart hoppas jag :)
-Snart dags att se fbk-detroit :)
-Preliminärbokat besök av Berra och Karina :D
-Jag börjar bli grym på pingis på wii resort ;)

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Om vi ser vad du har gjort för mig idag så tycker jag att du skötte dig förträffligt på distans så där!! Hade inte klarat det utan hjälp då jag ju blev nekad till varenda jävla sida jag försökte gå in på.

Tack för ditt engagemang röven.. Supertack! Du är en RIKTIG vän!!!!

Det vet du!!

Ass sa...

Hihihi :)