måndag 14 september 2009

Filmsöndag

Inte mycket gjort igår -bara kollat på massa film, men det är inte så illa det :) Det sliter att ha "grabbkväll" med fotboll, poker och utgång... Nu är visserligen tjejkväll lika jobbig, med "ett glas vin"... :P

Började med 17 again.Sockersöt, highschoolfilm... Lite pinsam så där, men charmig... Så blev jag lite kär i Efron så klart -man är svag på söndagar ;)

Sen "såg" jag Epic movie -2 gånger. Råkade somna första gången :$ Parodi på en drös med filmer: Narnia, Kalle och chokladfabriken, Pirates, med flera med flera... Jäkligt skoj :D

Ville se mer sött -så det blev Leo i Catch me if you can. En sann historia om en yngling som förfalskade checkar och lurade sig runt i världen. I hälarna hade han dock Run Forest Run Hanks.

Alla tre bra filmer beroende på vilket humör man är på. Jag var bara på filmhumör så alla blev bra igår :)

Började även kolla på Night at the museum 2. Men där blev jag trötter så den får jag fortsätta ikväll.

Hade Claes och Tobbe på besök på kvällen också. Trevligt :) Mer svenskar åt mig!!! ;)

Inga kommentarer: