måndag 17 augusti 2015

Sol- & abborrtur

Min telefon har gjort det igen: Ställt om sig till att ta bilder i sämre kvalitet. :( Förstår inte hur det går till, för det kan omöjligt ha varit något jag "råkat" ställt in själv eftersom det är för många steg för att ändra.
Aja, bilderna får duga ändå nu några inlägg + att jag fått några från Elis :)

Var i alla fall ute med båten för några dagar sedan och jag övade på att köra, så att jag ska kunna åka ut själv i framtiden.


Jag kan till och med köra utan händer numera! ;)


Blir dock nervös när det är massa trafik, att jag ska köra galet så att folk blir arga på mig, så Elis fick ta över när det var som flest båtar.


Åkte ganska långt ut för att försöka hitta feta abborrar.


Så där långt ut så att man inte såg land...


Strålande sol. Vindstilla. Mmmmm!


Jag gjorde om spinndäck till soldäck och jiggade lite slött från liggande position. Behagligt!


Fick upp några feta abborrar, men tyvärr var de feta och små :S


Slöputtrade runt och försökte hitta abborrtorn, fikade, solade, drack alkoholfri öl, läste serier.


Jag tror inte jag behöver säga att det var gött :)


Kände mig lite som ett barn som låg fram i fören och spanade ner i vattnet.


Inte mycket man vill ändra på till nästa gång, förutom storleken på fiskarna är klart :)

Inga kommentarer: