lördag 15 augusti 2015

Hjo

När jag kände mig färdig med Göteborg begav jag mig vidare mot nästa mål: Skultorp/Skövde för att hänga med Jesper och Emmelie. Vi började med en utflykt till Hjo for att äta glass på Gula Paviljongen. Kladdigt men gott!


Tyckte dock Jesper och Emmelies glassar såg märkliga ut... Kebab på glass?!? :S


De hävdade att det var torkad frukt, men jag vet inte det ja...

På tal om konstigt så var det någon konstutställning i stan. Jag har lite svårt att förstå att tre färgade buckliga plåtar kan ses som konst...


Traskade runt lite i hamnen i finvädret.


Kul att få se Emmelies hemstad och få höra lite mer om den av ett proffs i ämnet!


Riktigt vackert var det också :)


Nästa gång kanske det blir att hyra en strandhytt :)


Börjar bli dags att bada förövrigt... Bara badat en gång på hela sommaren duger ju inte!

Inga kommentarer: