onsdag 19 augusti 2015

Abborrtjärn

Nu när jag köpt en cykel vill jag ju försöka använda den, så när jag häromdagen tänkte mig iväg och sola packade jag iordning cykeln istället för bilen. Tur att det finns bagagestroppar! :)


Tog cykelbanan till Abborrtjärn och passerade Klarälven på vägen. Bra cykelsträcka även där, även om det inte är lika plant som Klarälvsbanan.


Så kom mitt dilemma, riskera att bränna ryggen, ni vet där man inte når, eller fråga en främling om hjälp att smörja in... Jag tog mod till mig och frågade en dam som snällt hjälpte till. Modigt värre tycker jag! :)


Gillar förövrigt en detalj i bilden ovan. Mannen som försöker välta omkull trädet! :P


Alternativt stretchade han... Men jag tror mer på att han försökte välta det :)

Annars då? Har ni sett att det numera finns mjuka tacobåtar istället för de där hårda som bara faller sönder?


Fantastiskt! Jag som inte trodde att tacos kunde bli bättre! :)

Inga kommentarer: