tisdag 15 juli 2014

Kolmården - Del 6

Första gången jag skulle åka den nya linbanan på Kolmården såg det inte ut att vara så lång kö, men väl inne i "linbanehuset" så ringlade kön lååååååång. Det var typ det dubbla området som på bilden, fast fullt med folk. Så gissa om jag var nöjd när kön var i stort sett obefintlig :)


Up, up and away!


Som höjdrädd uppskattade jag inte riktigt när korgen stannade uppe på den här punkten... Även om det då såklart var vackert!


Det var det där med att vända den vackra sidan till...


Nomnomnom!


Hej pung!


Aslan låg och solade på en hydda. Eller är det Simba? Jag har lite svårt att se skillnad på dom...


Även i safariparken fanns det ungar.


Lejon är vackra djur, eller tycker jag det mest för att jag gillar katter?


Avslutar väl med en rövbild till :)


Gnuerna var inte helt sams kan vi sammanfatta det som... Eller står de och GNUssar? ;)

Inga kommentarer: