fredag 4 juli 2014

Blandad kompott

Under tiden jag låg hemma sjuk så hann jag läsa ikapp de serietidningar som låg och väntade på mig. Tyckte den här rutan var väldigt träffande :P


Det har hänt någon gång... Men det är ju tur att jag faktiskt tycker det är kul att fiska också :)

Annars då? Har börjat packa lite... Med betoning på lite :) Det stora rycket blir väl de två kommande veckorna istället. Det är ju inte ens stressigt än ;) Stress föder motivation? :P


Snart går Tobias på semester så då blir jag helt hundlös i många veckor :( Vem ska jag då köra klackarna i taket med? :S


Var på Åhlens häromdagen och skrattade gott åt en av deras reavaror :D


Förstår varför den var på rea :P

Avslutar lite egoistiskt med bild på mig själv som Elis tagit. Ja det syns ju till och med på bilden att han gjort det :)


Gillar den skarpt med blandningen av svartvitt och färg!

Inga kommentarer: