lördag 12 juli 2014

Kolmården - Del 3

Om jag (Ass) och Camilla (Kamel) skulle kunna få barn ihop så skulle det här vara hur barnet skulle se ut... Vackert... Det var det där med att vända vackra sidan till...


Kan någon berätta för honom att stubb är ute?


På tal om frisyrer så är nog det här det längsta hår jag någonsin har sett! :-O


De var rätt roliga kamelerna när de skulle gå in för kvällen. Då ställde de upp sig på led och väntade. Men efter ett tag gick den som stod först och ställde sig bakerst i kön och så där fortsatte det under tiden de väntade. Det var som att de körde någon lek för att se vem som skulle få gå in först för dagen.


Ja, du såg förövrigt helt rätt på förra bilden.
Det är en kamel som verkar ha snott åt sig någons mjukglass... :-O


It's so fluffy!


En liten och en stor motorcykel. Båda väldigt leriga.


Ibland behöver man lätta på trycket...


Maffiga djur! Ett annat maffigt djur som jag skulle vilja se är flodhäst, men jag antar att de är alltför galna/farliga för att ha i djurpark... Jag får helt enkelt bege mig söderöver och beta av den punkten på min todo!


Noshörningarna må vara maffiga men verkar inte så tuffa, ja för ni ska inte tro att det var noshörningarna som bestämde allt på savannen. När de försökte tränga sig i kön för att gå in för kvällen blev denna bock galen och började jaga dom, båda två!


Ni ska minsann inte tro att ni ska kunna komma här och trängas! 


Zebrorna bråkade som vanligt med varandra.


Man fastnar lätt med blicken på deras mönster. Framifrån blir det nästan som någon sån där 3D-bild.


Stirrar jag tillräckligt länge kanske jag ser det där som man ska se!

Inga kommentarer: