lördag 11 augusti 2012

Sibille Attar

Jag är inte ensam om att vara född den 27 November 1981. Ja det i sig är kanske inte så förvånande... Men att två personer (som inte är tvillingar) födda på samma dag och som delade förlossningsavdelning inne i Örebro skulle hamna i samma klass i lilla Hjortkvarn är kanske lite mer förvånande. Några år efter vår födsel flyttade nämligen Sibille och hennes familj till Glottra och vi blev klasskompisar :) Hon flyttade dock till Örebro rätt snart och vi gled ifrån varandra, min låtsastvilling och jag :S

Nu idag så visade mamma mig tidningen (Nerikes Allehanda) och frågade om jag kände igen henne. Ja bildmässigt var det såklart svårt, men namnet kände jag såklart igen! :)


Artikeln handlar om att hon är aktuell just nu i helgen för hon spelar på way out west i Göteborg och hon släpper dessutom sitt debutalbum i höst :) Redan nu finns hon på spotify, lyssna lyssna!! :)

Inga kommentarer: