tisdag 7 augusti 2012

OS-feber

Äntligen börjar OS på riktigt!

Vilken gren har hon väntat på, undrar ni säkert nu... Men nej, det är ingen gren, det är något mycket viktigare än så! Kalle Ankas OS-special ;)


Ska denna kunna slå min favorit, nummer 98: Kalle i Korea (som har den längsta sammanhängande historien publicerad i Kalle Ankas pocketar och har anknytningar till OS i Seoul)? Inte så troligt, men det brukar ändå vara riktigt bra när de gör sina specialpocketar!


Det var svårt att hitta en hel bild på pocketen på google men jag är för lat för att gå och hämta den på brors vind för att fota. Börjar kanske bli dags att flytta ut från hans vind förövrigt... Jag har ju platsen nu för alla mina grejer... Får skriva upp det på min attgöralista!

Fast egentligen vill jag nog inte veta hur mycket serier jag har... I alla fall inte tänka på hur mycket pengar jag lagt på det :P

Inga kommentarer: