lördag 4 augusti 2012

Aldrig mer

I dag sa jag de där orden man säger ibland: Jag ska aldrig mer dricka alkohol!

Det är flera år sedan jag var så dålig som jag varit idag... Sov för det första till efter 12 utan att vakna och somna om. Sen låg jag bara och mådde dåligt och försökte titta i mig en smörgås. Det gick inte bra...

Först vid halv sju kände jag att jag kanske skulle kunna klara av att åka hemöver... Vid 21 lyckades jag äta lite...

Med andra ord så har jag inte orkat dona något med alla snygga bilderna från igår som Karina tagit åt mig. Istället får ni hålla till godo med några från spelkvällen tidigare i veckan :)

Pingo verkar inte helt nöjd med mitt drag...


Klurigt spel det där Rasmus Nalle :)


Berras dagobertshamburgare...


I den försvunna diamanten var jag förföljd av Pingo hela tiden. Tillslut fick vi starta på olika ställen för att inte hela tiden slåss om samma rutor.


Nu blir det sängen...

Inga kommentarer: