fredag 8 juni 2012

Resa tält

Gustavsvik tog emot oss med en strålande sol från en klarblå himmel imorse. Nice! Då gjorde det inte såååå mycket att Christian och Robin var nästan en halvtimme sena... Pinsamt att jag har sådana tidshandikappade i familjen :S 


Jag missar visserligen när både Anton och Michelle traskar ut och skriker sig hesa inne i Örebro, men slottet finns ute på äventyrsbangolfen också, så jag får nöja mig med det :) Hinner fira dom i eftermiddag hemma i Hjortkvarn istället.


Utan ritningar lyckades vi få upp alla 4 tälten som planerat. Okej, det blev lite snett på sina håll och pinnarna till mitt tält var helt värdelösa :S (Blir byte till midsommar!) Men men, nu står dom där! Gillar Christian och Lovisas tält med presenning över :)


Nu är det bara att invänta Karlstadtälten och Jockes nyinköpta så är hela stugbyn komplett :) 

Inga kommentarer: