onsdag 20 juni 2012

För 5 år sedan...

Långa arbetsdagar nu... Ohett...

MEN

Det är ju faktiskt en fantastisk vecka denna vecka :) Ja inte bara för att veckan inte har någon torsdag (ja för det är ju Måndag Tisdag Onsdag Fredag Lördag Lördag Söndag :) ) utan även för att det är midsommar på gång :)

Jag är så sjukt taggad! Högst troligt övertaggad... Det var ju några år sedan jag var med på riktigt... 5 år sedan faktiskt... Ja jag var ju med förra året men då hade jag ju alkoholförbud och det blir inte helt samma sak då :S

Imorgon bär det i alla fall av mot Brevens Bruk. För första gången så ska jag även vara med på bastufesten på dagen innan midsommarafton. Spännande :)

Som uppvärmning idag tog vi en grill och "någon öl". Trevligt :)

Verkar som att Anna drog någon story de andra lyssnade hänfört till.


Verkar underhållande!


Fast Hanne verkade mest tycka att allt var konstigt...


Glad och nyklippt bror till föregående flicka.


Maja har skadat klon och får gå bandagerad och med socka. Ser lite småskoj ut :)


Har förövrigt varit och shoppat mat och dryck till helgen idag. Råkade då spontanshoppa en tröja :)


Ja jag vet, det är väl egentligen fel läge att köpa en sverigetröja nu när vi precis åkt ut EM.... Men den var så skön :) Ni vet så för fluffig och mjuuuuuuuuuk! Den blir perfekt till alla småkyliga sommarkvällar här framöver :)

Inga kommentarer: