onsdag 13 juni 2012

Millencolin dag 3

Vårt camp var lite stökigt på morgonen men faktiskt inte alls så stökigt som jag trodde att det skulle vara! Alltid något...


Den numera berömda väskan hade dock fått sig en ordentlig omgång under kvällen och var sig inte helt lik...


Den rosa kåldolmen med stig-h-tofs i pannan mumsade på pizzarester tlil frukost. När man kan äta smörgås med tubost... Hmpf...


Golf stod på dagens aktivitetsschema! Man kunde välja svår eller lätt väg. Vi valde svår... VARFÖR? Vi kan ju inte spela minigolf! Varför ska vi då försöka oss på den svårare varianten? :S


Banorna är riktigt snyggt gjorda med massor med Örebrosevärdigheter uppbyggda i miniformat. Här Cajsa Warjs hus som finns i större variant i gamla stan.


Ta kort på mig vid svampen så jag ser ut som en jätte!!!


Att det ska vara så svårt att putta... Jag var i alla fall duktig på att få den att snurra på kanten av koppen och så ut igen... :S


Det fanns även banor inne i slottet där det var upplyst med uv-ljus vilket gjorde mina skor riktigt snygga!


Egentligen vill jag inte publicera det här... Golf är en skitsport! :( Aja, Grattis Crom!


Så var det dags för McD igen och Magda pyntade mig med ballonger. Något jag verkar så uppspelt över att mina ögon inte helt vet vart dom ska ta vägen så jag skelar fint :S


Åh så nöjd Jesper var över att åter vara på McD!


McD är ett ganska ogästvänligt ställe... I alla fall om man är fågel...


Ja och fåglar var det överallt! Vi kom fram till att det här måste ha varit stripsfinkar...


Avslutade Örebrovistelsen med ännu ett besök i badhuset. Lite roligare än dagen innan faktiskt... Men jag kan fortfarande inte minnas varför man tyckte att vågorna var så skoj när man var mindre?!?


Att stå parkerad på en grusplan full med hål och vattenpölar så stora att man knappt kunde köra där kostade visst pengar... Något som vi missade... Då kostade det mer pengar :( Ett bittert slut på en annars mycket bra helg!

Nu blickar vi framåt mot midsommar! :)

Inga kommentarer: