tisdag 12 juni 2012

För dom har tagit studenten

Så har även de små 93orna tagit studenten! Kändes lite hårt när man tänkte efter: 12 år sedan man tog studenten själv...

Jag mötte upp de övriga gratulanterna hemma i Hjortkvarn. Tjusiga skyltar hade de övriga haft med och viftat med inne i Örebro :)


Jocke erkände sig skyldig till denna bild. Vi hade teorier att han gjorde allt för att få tyst på henne, men att inget hjälpte ;)


Ett gäng med presenter stod och väntade på de vitmössade. Rätt sjukt det där egentligen. Varför lägger man så mycket pengar på en mössa som man har en dag? :S Ja alltså, inte så att jag inte gjorde det själv. Det SKA man ju bara... Men egentligen... Rätt onödigt...


Åh hipp hipp hurra!!! Av mig fick Michellin och Pajas-Banton varsitt tipp-set (alltså 9 shotsglas var). Nu väntar jag på inbjudan på tipp-kalas! :)


Ingen dålig klänning hon knåpat ihop till balen den där Michelle! Härlig färg!


Tillslut så kom de! Blomsterbeklädda och glada :) Väldans glada :)


DÅ kunde vi äta! :P Så mye mat! Så mye god mat! Bra jobbat Maria och Bettan! Ni kan få laga mat till mig fler gånger :)


Oj vad hon spexar den där Michelle. Märks att hon gått estet ;)


Ni kanske tycker att lupinerna ser lite hängiga ut... Men det är bara för att de bockar för det fina besöket (såklart)! :)

För en gångs skull bråkade jag inte med Anton om sittplatsen, vilket han verkade vara glad över... Men kom ihåg! Det var en engångsgrej ;)


Så blev det presentöppning och krusidullsnörena for runt.


Jag fick äran att transportera studenterna in till Örebro igen för vidare festligheter. Det tog sin tid för dagen till ära blev det ju ett extra varv i varje rondell... Ja alltså ett mer än det bonus man tar i vanliga fall när man är på roadtrip ;)

Grattis på er småglin! :)

Inga kommentarer: