lördag 20 augusti 2011

Sista "riktiga" semesterdagen

Nu börjar semestern närma sig sitt slut :( Egentligen kan man väl säga att jag haft "semester", eller snarare att jag inte har haft vardag, sen i början av Maj så det kommer att bli annorlunda att ställa om till jobb och träningar "som vanligt" nu. Men men, det blir nog bra...

I alla fall...

Igår var jag ute på äventyr hela dagen. Började ihop med Kjell, Susanne och Kim att återigen bege mig till Finspång och denna gång deras äventyrsbad. Ärligt talat så har jag aldrig några större förhoppningar när det gäller Finspång -men det här var ju riktigt bra :) Fanns massor att hitta på med kanor, virvlar, bubbel och grejer. Ja det fanns till och med en hund att rida på när de andra fikade.


Jag insåg dock att min bikini inte var anpassad för lek och stoj... Nu förstår jag varför många mammor har baddräkt! Aja... Det får man väl bjuda på... Flera gånger om... :S

Åkte sen vidare till Linköping för köttbullsorgie på IKEA, duscha i regnet och handla på biltema. Faktiskt var det jag och inte Kjell som behövde handla :P

Nästa stopp blev fabriksförsäljningen på Cloetta:


Åh polly -va gott!!! Ja och så lysmelk och center... Mums Mums...

Väl hemma igen så bytte jag bara bil och begav mig själv mot Pålsboda för match mellan just Pålsboda och Östansjö. Crom på planen och Robin på bänken gjorde faster mycket stolt. Vinst med 5-3, Crom stod för 3 assist och Robin för två ypperligare taktikbyten med målresultat.


Men det var inget vidare väder för att kolla fotboll i... Regn regn regn för ner ner ner... Men vid vinst är väl allt okej?!? ;)

Inga kommentarer: