tisdag 9 augusti 2011

Lotta på Liseberg

Nu har jag varit på min första allsång! Verkar som att man ska ha varit det i år -och varför då inte välja Liseberg som gästades av min pilf (pojke): Eric Saade ;) 


Mmm... 

Var inte direkt läge för att åka en massa karuseller men jag var ju tvungen att testa den nya: AtmosFear!


Man åker långsamt långsamt upp till 146 meter över havet -Hua!! Dessutom är inte remmarna framför bröstet hårda så det kändes inte som man satt helt fast -eller i alla fall inte om man är höjdrädd :P Till tonerna av Septembers genrep av mikrofonkåt "siktar mot toppen så långt jag kan nå" åkte jag passande upp... Fyy när man sitter där uppe... :S Sen började man falla i 110 km/h -då skrek jag... ordentligt... två gånger... :) Det ska man -för man har roligare då ;) 

Sen gick jag och Carro (som inte vågade åka :P ) och ställde oss för att få bra platser till showen. Över 4,5 timme stod vi där totalt -ont i fötterna efteråt: Oja!! 

Vi fick i alla fall se en gråhårig Tomas Ledin: 


En September med drag: 


En något smårolig Thomas Petersson: 


Ja och så kvällens behållning, Eric Saade ;)


Vi fick visst vara med på tv också :) 


Det var mina 5 sekunder i rampjuset ;)

1 kommentar:

Lollo sa...

Jag vill också! :)