torsdag 18 augusti 2011

En okej torsdag?!?

Jag är ju, som flitiga läsare vet, inte så överförtjust i torsdagar -men den här har varit helt okej :) Dock inte matmässigt... Eller ja, det har ju varit gott då, men nyttigt... Nja... Har ju inte ens ätit en nyttig negerboll ;)

Frukost: Två ostsmörgåsar, läsk och några polly

Vallade mig själv runt Kängstorp för att dämpa pollysamvetet... Då hade jag väl gjort mig förtjänt av lite fika?!?

Fika: Paj, vaniljsås, kaffe, kex, bulle, rulltårta och läsk

Mätt... Då ringer Bergdahl och vill ha sällskap i glassbaren -och som den kompis jag är så ställer jag ju upp! ;)

Fika nummer 2: Glass

Sen tog jag tag i den där bilen... Städade den... Uff... Inte kul... Men fin blev han min Cosby :)


Tyvärr inte lika fin invändigt på sätena... Hade några fläckar jag försökte gnugga bort med fläckborttagningstjofräs... Jojo, blev ju bara större fläckar istället :S Ska testa någon skumspray jag läst om nu -eller har ni några "husmanstips"?

Lunddag: 2 pannkakor, äppelmos, läsk, några polly och några nonstop

Sen var det biodags! Jocke plockade upp mig med Sune -dock var han lite för tidig (han skulle komma 17:04) så han fick stå och vänta lite innan han kunde köra fram och plocka upp mig...


Michelle och Magda plockades också upp och vi begav oss till Örebro för Baksmällan 2: Mycket rolig :) Garvade högt många gånger så den ska ni se!

Snacks: Popcorn och läsk

Kom hem till den väntande kvällsmaten...

Kvällsmat: Fruktsallad

Ja som ni ser inte det bästa födointaget idag... Men men... Får bli nya tag på måndag efter semestern ;)

Kvällsmat 2: Några polly...

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Sluta noja.. Det där var väl ingen fara!