tisdag 30 augusti 2011

Halvvägs

Idag är det den 30de augusti.
Med andra ord: 3 månader sen jag började äta Waran
Med nästan samma ord: 3 månader kvar att äta Waran

Hur känns det då? Skönt såklart! Komma över puckeln...

Men ärligt talat så är det här inte så jävla skoj... Jag kan allt hålla god min och gilla läget i de flesta fall -men innerst inne är det inte alltid så muntra tankar... Men men... Jag kan ju inte göra något åt det...

I alla fall:

Det rullar på igen, den där vardagen... Rutiner på gott och ont... Mycket uppbokat nu också faktiskt... Sällan jag har det så va ;) Aja, roliga saker är det! :)

Kräftskiva på fredag med jobbet och så stannar Lina och Carro till söndag :) Nice!

Nej nu måste jag styra med tvätten innan Camillahänget -det är ju tisdag! Rutiner rutiner ;) (Goda, inte onda, i detta fallet :) )

Inga kommentarer: