onsdag 27 april 2011

Looking back

Är nostalgisk och kollar gamla blogginlägg

----------

För ett år sen satt jag i en krissituation! Leverpastejen var på väg att ta slut! Den skulle bara räcka till två smörgåsar till -vilken kris! :-O Även fast jag nu har enkel tillgång till leverpastej så bunkrar jag ändå... Minst 3 förpackningar hemma -då känns det bra :)

Har förövrigt fortfarande inte fått svar från arboga leverpastej än... Märkligt :P

Var också ett år sen jag fick okej på att flytta till Karlstad :D Skapligt glad :D Det var nog det som gjorde att jag kunde överleva leverpastejskrisen...

För två år sen var jag riktigt snygg med blåklocka och hade varit på FC-reunion (när är nästa förövrigt?!?). mycket bra helg skulle jag nog säga -och ny bil hade jag köpt! Min kära Ubbe :)

Svor över att jag inte kunde se hockey-vm gjorde jag också. Det är ju förövrigt snart dags för årets upplaga! Norge först ut -förlorar vi den är det ju bara att lägga ner tre kronor :S Hua...

Tre år tillbaka då? Uff, då visade jag upp mitt obefintliga lokalsinne och råkade hamna i Göteborg när jag skulle åka från Larvik till Hjortkvarn :$ Det ska ju inte kunna vara möjligt...

----------

Rätt kul ändå att ha en blogg och kika tillbaka i... Men allt minns jag inte vad jag skriver om :S Förmodligen "personliga" saker som jag egentligen vill skriva om men inte ville utelämna mig helt om... Hmm... Jag blir ju nyfiken... Får sluta vara så kryptisk!

Inga kommentarer: