fredag 15 april 2011

Cosby

Var och hämtade min kära bil hos verkstan idag och det blev inte så farliga pengar som jag befarat :) MEN...

Så kom jag hem... Till ett brev:
Du har körförbud! :-O What?!?

Jag har inte besiktigat bilen tydligen... Nähepp... Men borde jag inte fått någon påminnelse? En bokad tid? Vad som? Så var det sist jag hade svensk bil i alla fall... 
Jahopp... Körförbud sen den 1 april!

Har i alla fall bokat in en tid måndag morgon så får jag köra på chans tills dess... Precis som jag hade tänkt köra på chans med vinterdäcken fram till påsk... Men nu måste jag ju fixa det till måndag -kan ju inte gärna komma med vinterdäcken till besiktningen :S

Så tokigt det blev... :) Men det löser sig ;) 

Min olagliga vän
P.S. Säg inget till mamma, då blir hon tokig på mig ;)

1 kommentar:

Sara sa...

Hoppas på att det går bra :)