lördag 23 april 2011

Matskalas och Systerbål

Surar lite för att jag glömt sladden till att föra över bilder från kameran till datorn hemma i Karlstad :S Men förhoppningsvis så har Mimmi en likadan hemma så det kanske kan lösa sig -får återkomma med fler bilder.

I alla fall:

Torsdag bar det av till Mats för 45-årskalas. Grillmat stod på menyn och en drös med släkt, släktisläkten och senare även en hel del andra stod för sällskapet. Trevlig och rolig kväll men jag insåg återigen att jag verkligen suger på biljard!

Jocke tyckte det var en bra idé att ta kort med min mobil i mörkret. Det tyckte inte jag eftersom jag inte har någon blixt på den...  Men det löste han genom att få Michelle att sitta bredvid med en kamera med blixt och räkna ner så han kunde ta en bild precis samtidigt som blixten kom och FAKTISKT! Det funka! :) Imponerad!


Att jag sen ser lite mongo ut, det får jag väl bjuda på :P

Tummen upp för Jocke! Hmm... Har Michelle inte alla tänder kvar?!?

Snodde bilden av Lovisa -hoppas hon kan förlåta mig!
Sov kvar hos Berra och Karina så på fredagen blev det en solpromenad upp mot några andra av festprissarna för att må lite bättre. Ja för man mår ju alltid bättre själv om man ser någon annan som mår sämre :P

Fyllde på depåerna med pizza och fick sen kaffe på maten hos Linus. Gött.

Avslutade kvällen hemma hos syster där det blev mer grillat och vi kunde ju inte sitta med tomma glas ;) De tände upp ett bål i trädgården -också det riktigt gött :)


Nu ska vi se vad jag ska hitta på idag... Mot nya äventyr!

2 kommentarer:

Jocke sa...

Det är fasen rätt imponerande att jag klarade av det =) Jag menar, hur snabb är inte blixt?!

Ass sa...

Du är fan bäst på att ta blixtkort!!