tisdag 19 april 2011

Linköping

Ja en tur till Linköping har jag ju hunnit med i helgen också :)

Gjorde ett försök till att snygga till mig hos frisören.


Blev inte helt som jag tänkt, men det duger nog... Nästa gång blir det ljusare! :)

Lisa skämde bort mig och lagade mat hon vet jag gillar och hade köpt hem massa gött som hon vet jag tycker om :) Hon skämde bort mig hela vistelsen -ett hotell att rekommendera ;)

Spanade på innebandyfinalerna och efter ett tag tittade även Lotta in på vår (för)förfest :) Mycket trevligt!


Kvällens mål var Pets (ja och Mattias också då :) ) inflyttningsfest!

Vi körde mest köksfest..


Men efter ett tag tog vi och minglade... :P


Oj oj oj vilken skillnad det blev! :D

Hade sikte på Harriba men landade hemma på soffan hos Lisa istället. Det var nog lika bra det.

Måste förövrigt kolla upp om det kanske kan finnas någon bra kräm som kan göra något åt mina rosa kinder... Inte kul när de blossar upp så fort jag luktar på alkohol :( De är nog rosa som de är... Blööö...

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Fan va snygg jag var i håret!
Vill se resten av bilderna :)

Ass sa...

Är det inte lite risigt? Känns som att det sitter uppsatt lite långt ner?!

:P