torsdag 30 april 2009

Hockey i Norge

Hittade en sida som visar matchen = WEEHUU!!! 
Okej, den är på något konstigt språk... kan vara det norska modersmålet -ryska kanske... men i alla fall -tänkte jag, bättre än inget! Bilden hackade ingenting heller -perfekt!  

Dock så var jag inte helt ensam om att vilja se för nu blir det bara mer och mer laggande i sändningen :S Inte ens ljudet hänger med (vilket det gjorde till en början)... Inte för att jag fattar vad de säger direkt men jag kan ju förstå sånt som: 
GOOOOOOOOOOO -Tror det är mål ;)
Pärsone -Persson
Niklas Wallini -Richard Wallin
La Svesia -Sverige
Frejesta -Färjestad
Kenny Jönnson kunde jag också urskilja mellan humbojumbon jag inte förstår

Roade mig med att spela in ett klipp och det är inte din nerladdning som är dålig, det är så hoppigt... Kul att kolla på?! Skulle inte tro det... :S 


Många mål än så länge... JAG VILL SE!!!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

wow man blev verkligen laddad av att se på det där hacket :D

Men det var en bra match iaf kan jag meddela!!