lördag 9 oktober 2010

Värmlandsdebut

Nu är det snart dags för mig att göra debut i värmlandsserien :) Hurra!!! Men nervös? JA!!! "Uppflyttad" till center inför denna match också -kommer jag orka? Ja det får jag bara se till att göra! Jag vill!!!

Länge sen -men lika taggad ;)
Har jag tur får jag spela match imorgon också med u-laget. Känner att jag behöver matchträning så det vore skoj!

Helgen är annars fullsmockad med saker. Borde väl vila eftersom det är så mycket på jobbet nu -men det är ju som ni vet inte min stil ;) Sova? Vad är det? ;) Käk + bio idag, match + besök i grums imorgon och sen avslutas helgen med filmkväll -jag gillart! :)

Nu kör vi!!!

P.S. Det kommer från NGGW -det är bara den där lilla detaljen med tid...

2 kommentarer:

Lollo sa...

Hoppas att matchen gick bra!

Vad jobbar Du med?

Ass sa...

Blev vinst :) Men jag var inte så bra tyvärr :S

Jag jobbar som programmerare och har ett jättestort projekt just nu som tar en massa tid samtidigt som många är lediga (höstlov i norge) så då blir det mycket att göra.