torsdag 7 oktober 2010

Torsdag

Idag är det i alla fall torsdag på riktigt! En sån där vanlig torsdag... Veckans sämsta dag är här igen! :(

Vaknade med vinskallebang (dock mycket trevlig våffel- och vinkväll med Torbo-Terror och Anna Kongo igår så det var väl värt det). Det regnar... Det blåser... Höstrusk... Kan väl vara mysigt, om man får vara inne, men inte en torsdagsmorgon när man ska promenera till jobbet :S

Går in på toan och möts av en peppla på nästippen -seriöst, på nästippen! Näsan var lite så där småröd som en alkisnäsa... Kände mig tämligen ohet...

Sen är det jobb... På en jäkla laptop... ZzzzZzZzzz... Allt tar sånt tid och jag har så mycket att göra... Blir en lång fredag misstänker jag eftersom det mesta måste vara klart innan helgen -Hurra :S

Dagens räddning hoppas jag kommer bli träningen. Tänkte dubbla idag och köra med både b- och alag och idag ska jag vara skärpt och på topp! :)

Jag behöver helg! Jag behöver me-time! Jag behöver fritid!

Ge mig!!!

Inga kommentarer: