fredag 1 oktober 2010

Kärlek

Igår träffade jag för första gången min nya kärlek. Han som jag ska dela glädje (och sorg om vi inte sköter oss) med fram till vårkanten i alla fall. Nya klubban är här :)

Dock blev det inte en svart utan röd/mörkrosa -men den var faktiskt riktigt snygg! Men hur blir det till lila skor? :P Körde med den igår och det finns absolut potential :) Skjuter hårdare med den -men fortfarande över... Måste få ner skottet!!!

Men jag tror att jag utan problem ska kunna lämna mitt ex bakom mig och gå vidare med min nya kärlek. Det blir bra det här! :)

Nu: Dona det sista inför helgen -sen är det bara 8 jobbtimmar kvar innan vi drar till Linköping för nya upptåg med NGGW. Hinner dessutom kolla på innebandy på söndag -Äntligen blir det innebandysöndagar igen :D

Inga kommentarer: