lördag 23 oktober 2010

Sonic Syndicate

Förra helgen var det alltså dags att öppna dörren för en billast hemifrån. Väl framme stod Robin och beundrade utsikten, och så gjorde även fotografen Jocke verkar det som...


Efter att ha fuktat struparna åkte de vidare till Grums för att se mig spela u-lagsmatch. Härligt att spela med en egen oblyg fanclub :D De hejade fram mig till ett enhandsbackhandmål på halvvolley upp i nättaket -men det bästa var ju att jag innan hann skrika: NO MERCY!!! Visst Robin?!? ;)

WOOOOOOOW!!!
Efter matchen blev det hemfärd till pizza, öl, fotboll och rapar -inte den sämsta uppladdningen inför en utekväll :)

Nille kom!!! Men inte Pierre... :(


Alla var ju med på vad det var som (vanligt) gällde för kvällen:


Sen var det stök på Nöjes, Konsert, Redbull, Morgan...

Dagen efter var det mindre stök :P De flesta sov bort dagen men jag och Jocke hade en riktig tv-spelsdag med en så där 5-6 timmar Mario. Självklart lyckades vi varva SMB3 :P men vi hann även med att spela wiiversionen -det är mycket roligare att spela två samtidigt även om det vore en extrem överdrift att säga att vi var bra på det :D

Trötta bröder
Dajje gillar att sova sittandes...
Sammanfattningsvis: Mycket bra helg :) Mer besök till mig!!!

4 kommentarer:

Marie sa...

Jag ser det heliga på bordet!! Mer oboy till folket!!! ;)

Ass sa...

Ett måste en bakissöndag! :) Övriga dagar är det bara gott :P

Da Fruit sa...

Men var kom Sonic Syndicate in i bilden?

Ass sa...

Hehe, ja just -vi var på konserten när vi var ute :) Men där är allt så suddigt...