måndag 25 oktober 2010

Cartoons, Spel och Esse

Det började bli dags för Cosby att byta skor så i lördags åkte jag till Deermill. Ryktet om att jag skulle komma hade lett till en fest hos Jocke :) Cartoonfest! Det betyder alltså att man spelar musik som har någon koppling till tecknat typ: Aqua -Cartoon Heroes :) Mycket bra :)

Efter ett tag kom det slitna ölspelet fram och jag tror jag drog mitt bästa varv någonsin: Jag tog alla slaktare!!!


Skulle hälsa på de nya husdjuren: Rådisarna -men det slutade med att jag blivit råttbiten och blodet rann längs handen :S

Dagen efter vaknade jag till fniss från mammas rum. Kim var på besök! Så det var bara att ge sig upp och leka. Massa spel, sång och "skola" :)

Vet inte hur många gånger jag vaknat till "anka anka framåt vanka" av folk som vill jävlas...
(Bilden ville inte snurras men det skiter jag i!!!)
Bamsekorten
Inte riktigt sådan bana som jag, Jesper och Jocke brukade bygga, var är varghörnet? ;)
Hann även med att hjälpa Kjell hjälpa mig byta däck -så snällt av mig... ;)

Innan jag begav mig hemåt var jag ju tvungen att bege mig till syster också för att prata skit och se om Michelle städat rummet som hon sagt -och det hade hon?!? :P


Nu har jag i alla fall Esse hemma i Karlstad -men han ligger och gömmer sig under sängen mest -alternativt hoppar och försöker öppna ytterdörren och vill ut :S Aja, han vänjer sig nog snart :)

2 kommentarer:

Zäta sa...

Åh, du var ju tillbaka jue! Vart är du nu? Är du otillbaka?

Ass sa...

Det har ju faktiskt bara gått 32 timmar ;)