torsdag 7 oktober 2010

Ryssland

Trots att jag flyttat från den sista sovjetstaten så fortsätter de försöka suga pengar ur mig (som de redan gjort i några års tid nu :( ).

För det första: Jag sålde bilen, betalade av hela mitt billån -fick bekräftelse på detta och att lånet är avskrivet. Ändå fortsätter de att dra månadskostnaden...

För det andra: Jag sålde bilen, sa upp försäkringen -fick bekräftelse på det plus att jag skulle få tillbaka det som var betalt i förskott. Inga pengar på kontot men de fortsätter dra månadskostnaden...

Tredje grejen: Jag flyttade ifrån huset, sa upp elen. Ändå kommer en räkning på förbrukning efter det att jag sagt upp elen...

JAG BLIR SÅ TRÖTT!!!

Deras system funkar uppenbart inte någonstans :(

Känner mig som en gnällkärring som får ringa och bitcha för att få sina pengar tillbaka. Hur kan det vara möjligt att inget system fungerar?