tisdag 26 oktober 2010

Den tiden på året

Gääääsp -Jaha, då har jag gjort det igen: Sovit bort en hel kväll :( Hade ju många saker på min attgöralista idag :S Kroppen ville dock annat: Halsen gör ont (igen), kroppen gör ont (igen) och ögonen är glansiga (igen) -Typiskt...

Kom hem tidigt, lagade mat, åt och sen somnade jag på soffan innan 18 och vaknade upp efter 21...

Aja...

Annars då? Jo jag har en oerhört krävande läsarkrets -32 timmar får jag på mig innan det klagas :P Har lite fantasibrist just nu, det är ju så mycket lättare att skriva om saker när man är sur och bitter -att flytta från Norge var inte bra för bloggen ;)

Har dock fått lite förslag på vad jag kan skriva om -får se vad det blir av det...

En rolig sak med att ha en blogg är ju att man kan kolla tillbaka på vad man har haft för sig så idag klurade jag på: Vad gjorde jag för ett år sen? Vad gjorde jag för två år sen?

För ett år sen
Jag var och hälsade på i Sverige en hel vecka och hade spelat "riktig" innebandy -Lyrisk såklart över det...
Soffhängde med Lisa och gjorde ingenting -Mycket nöjd över det också, hur märkligt det än låter...
Jag hade svininfluensa -Mindre hett :(

För två år sen
Jag var och hälsade på i Sverige även då :) Det var den helgen vi upptäckte "I want Robin Hood -daaam daa daa diii da daaa duuuum diii daaa" :D
Jag tränar med damlaget i Tönsberg och är väl inte helt överlycklig över hur bra de är...

Mina empiriska studier visar nu att den här tiden på året ska man:
1 -Vara besatt av innebandy -CHECK
2 -Vara sjuk -CHECK
3 -Umgås med Linköpingsfolk -Helgen
4 -Äta tacos -Helgen
5 -Byta däck -CHECK
6 -Dricka must -CHECK

Nä, nu ska jag ta och gå och lägga mig -i min snea säng :( Skulle ju lagat den idag... Men jag sov ju bort dagen istället -Obra...

Trött på att vara halvsjuk... Vill inte!!! Blöööö!!!
Godnatt!