tisdag 19 oktober 2010

Förlåt mig!

Jag bloggar mer sällan än både Lisa och Palle -det är ju för illa!!! ;)

Hoppas ni kan förlåta mig... Har gjort för mycket, haft för kul, varit för trött :S Två dagar i rad har jag somnat i badkaret. Första kvällen låg jag och läste och vaknade till när tidningen hamnade i vattnet -så då slumrade jag bara. Igår sov jag ordentligt istället för när jag vaknade upp var vattnet kallt och jag var skrynklig :S

En liten trailer för kommande inlägg:

NGGW -med bilder

No mercy!!!

Släktbesök

Trippeln -med film?

Trasig säng

Jobbdatorns något långa resa från Larvik till Karlstad

4 kommentarer:

Z sa...

Du är också tillbaka :-) Det är nått med Karlstad och att alla är tillbaka!

Anonym sa...

Du får INTE somna i badet! För att somna i badet = FARLiGT!

Kram från Lollo

Pierre sa...

Trippeln!

Ass sa...

Ikväll händer det... Oj vad det ska skrivas!

Ska försöka att undvika att sova i badet mer!

Snart är det din tur Pierre :)