torsdag 7 juni 2012

Lupiner och glass

Studentkalas för Michelle och Anton står på programmet imorgon. Så idag ska det förberedas. Locket ska läggas på brunnen, stian ska skuras, ja ni vet det där... Så ska lupinerna plockas!


Jag och Bettan gav oss ut med hundarna på jakt efter blommor och passade även på med att bada i stenbrottet. Ja det var lite väl kallt för mig och Bettan, men de med mer päls gav sig i.


Det ser bra mäktigt ut tycker jag...

Sen kom tillslut Pingo på besök! Vi skulle ju använda våra presentkort på glassbaren som vi vann på mopperallyt.


Vi bjöd med mor som vanligen bara äter 2 kulor men nu när vi bjöd så gick det visst bra med 3 ;)


Pingo var inte så nöjd med ägglikörsglassen, men annars var han nöjd :) Men ärligt, varför tar man ägglikör från första början?! :S


Cookies, kola och choklad! Det är grejer det :)


Karina -kolla vad fint jag vikt servetten runt ;) Nästan lika fint som du kan :)

1 kommentar:

Karina sa...

Mmm...fint men bara nästan lika bra som jag fixar :D