måndag 4 juni 2012

En Linköpingssnabbis

Eftersom jag hade köpt ett tält i Linköping så behövde jag ta mig dit för att hämta det nu i veckan. Ja och när jag ändå var iväg så är det ju lika bra att passa på att hälsa på folk! Det är ju ändå rätt trevligt :)

Tog en lunch ihop med Lisa, Lina och Gustav och de var snälla och kunde tänka sig att följa med mig så jag fick min favoritlunch i Linköping: En meny nummer 5 på kebabbaren :D En standardbeställning... Nostalgi :)


Vet inte hur länge Lisa tjatat på mig om att jag ska börja äta b-vitamin för att om möjligt få mitt hår att bli lite tjockare och starkare. Nu tillslut efter ännu mer påtryckningar så fick jag tummen ur! Hoppas det hjälper nu bara...


I väntan på att Palle skulle komma hem från jobbet besökte jag pappalediga Foppa och My för en fika. Ännu en dos av sött barn... Fasen, nu skulle jag behöva träffa ett gäng odrägliga ungar för att få tyst på klockan... ;)

Passade även på att shoppa lite småsaker till festivalcampandet. Ja även lite kläder! Oj vad jag kan campa i denna campingoverall! :D


Det är ju sådär man ska se ut på camping. Matchande tröja och byxa... Skulle egentligen bara ha en tröja... Men så var byxorna så sköna... Finns risk att jag inte kommer vilja ha annat på mig nu ett tag...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

hihi, jag har oxå de där byxorna :)
Eller mina går till strax under knäna, gör dina det med?

Ass sa...

Nej jag provade dom men de var för vida nertill tyckte jag :S Blev inte skönt :( Men materialet är ju hur skönt som helst :)

Lisa Eriksson sa...

Ja det är sant, jag provade faktiskt inte innan jag köpte.
Men tycker de funkar iaf!

Materialet är underbart :)