onsdag 14 december 2011

Trötter

Tvättonsdag ikväll och det tänkte jag kombinera med en välbehövlig städa här hemma. Hade käkat klart vid 17 och tänkte då "men det är okej, jag får vila ögonen till 18 när det är dags att gå till tvättstugan" och så slumrade jag på soffan...

Det var dock lite för skönt... Så när jag sen varit nere i tvättstugan vid 18 så beslutade jag mig för att "det är okej, jag får vila ögonen till 19 när jag ska ner till tvättstugan, SEN ska jag städa!". ZzzZZzzZzz...

Gick ner och slängde i torktumlarn och begav mig upp igen mot städningen. "Jag ska bara se det här på tv, är bara en kvart kvar..." ZzzZZzzzZZZzz igen... Oups... :S

Nu är klockan 22 och det är dags att hämta tvätten...
Antal minuter städning: 0
Antal minuter sovandes i soffan: 270
Typiskt ;)


Tror jag var lite trött... Eller så ville jag bara inte städa :) Men känns väl lite onödigt att ha sovit bort en hel kväll...

Nej om man skulle gå och lägga sig kanske! ;)

Inga kommentarer: